Bli med å gjøre årets festival til en suksess

DET ER GØY Å JOBBE PÅ FESTIVAL!!

Påmelding til frivillig@bluesinhell.no

Skriv ned 3 alternativer i prioritert rekkefølge.

Uten dere frivillige blir det ingen festival. Vi er evig takknemlig! Som frivillig er du med på en unik opplevelse. Du er med på å gi mange tusen besøkende en uforglemmelig opplevelse. Bli med å ta blues in hell 2012 til nye høyder!

NB! For å jobbe på Blues in Hell må du være fylt 18 år.

Hvor ofte jobber jeg?

Det varierer litt ut i fra hvilken jobb man har, men i hovedsak jobber alle minimum 10 timer mot at man får en kveldsbillett. Altså, man har fri en av dagene under festivalen om man jobber dagen før/ etter. Mange velger imidlertid å jobbe og være en del av fellesskapet gjennom hele eller store deler av både oppkjøringen, gjennomføringen og nedriggingen av Blues in Hell.

Hva vil det si å være frivillig?

Som frivillig deltar du i en eller flere oppgaver som er med på å gjøre det mulig å arrangere blues in hell. Du er med i et felleskap hvor alle jobber for å gjøre festivalen unik.

Du trenger ikke ha festivalerfaring fra før, men vi forventer at du møter til avtalt tid og bidrar det du kan til ditt skift er over.

Du får:

• Mat og drikke når du er på jobb
  • Gratis inngang til festivalområdet.
  • Hettejakke
  • Inngang på frivillig festen
  • Møte flotte folk
  • Gode musikk opplevelser
  • Et minne for livet

Du må:

• Møte til avtalt tid
  • Være edru på jobb
  • Gjør ditt beste når du er på vakt
  • Være over 18 år

Hva kan jeg jobbe med?

Vakt/ sikkerhet:

gruppen har ansvaret for vakttjeneste på og utenfor festivalområdet, ved scenene og ved festivalhotellet rica hell hotell under festivalen. Passe på at ingen går seg vill, og at folk har det bra under festivalen. vaktperioder: torsdag 6 sep: 15:30 – 24:00, fredag 7 sep: 16:00 – 03:00, lørdag 8 sep 10:00 - 17:00 + 17:00 – 03:00

Arena/ rigging:

opp- eller nedrigging av telt, gjerder, scener m.m. vi har spesielt behov for hjelp til rigging av hovedscenen magic mirror – dette rigges lørdag 1. og søndag 2. september mellom kl 08:00 og 20:00 begge dager. ellers en del riggearbeid på dag/ kveldstid mandag 3., tirsdag 4., onsdag 5. og torsdag 6. september. nedrigg søndag 9 sep fra kl 08:00 til 22:00. dag/ kveldstid mandag 10 og tirsdag 11. september.

Billettsalg/ kontroll/ informasjon:

Salg av billetter og armbånd påsetting. Kontroll ved inngang til festivalarena.

Gruppa har også ansvar for en egen info skranke på festivalområdet.

Salg:

Gruppa har ansvar for salg (i forkant og under festivalen) av festivaleffekter og merchandice og cd’er fra festivalartistene. Det etableres utsalgssteder i Stjørdal sentrum, ved Rica Hell Hotel og på selve festivalområdet.

Renhold og rydding:

Denne gruppa har ansvar for rydding på festivalområdet, samt renhold av toalettene. Blues in Hell har fått skryt for å ha de reneste og peneste toalettene i festival Norge og det ønsker vi å fortsette med.

PS: 1 times jobb på renhold toalett regnes som 2 timer.

Distribusjonsgruppa:

Har ansvar for utdeling av festivalaviser og oppheng av plakater lokalt og i regionen. Gruppa har også ansvar for å stå på stand i Stjørdal i forkant av festivalen f.eks under Stjørdalsdagene i august.

Festivalkontoret:

Tar seg av publikumshenvendelser og distribusjon salg av effekter før og under festivalen. Gruppa har også ansvar for annet forefallende kontorarbeid i forkant og under festivalen. Festivalkontoret holder til gjennom hele året i kjøpmannsgata 36, på Stjørdal, men kontoret flyttes til Rica Hell Hotel i forkant av festivaluka.

Sponsorvertene:

Tar hånd om våre gode samarbeidspartnere og sponsorer før, under og etter festivalen. Er med og arrangerer ett eget VIP arr. på Rica hell Hotel fredag 7. September mellom kl 16:00 – 21:00.

DET ER GØY Å JOBBE PÅ FESTIVAL!!

Påmelding frivillig@bluesinhell.no

Skriv ned 3 alternativer i prioritert rekkefølge.

NB! Vi kan dessverre ikke gi en garanti for at du får den jobben eller dagen du ønsker, men vi gjør vårt beste for at det skal gå i oppfyllelse.